maanantai 31. tammikuuta 2011

7 asiaa


Tunnustus, mulle, ihanaa!!!

Lisäksi olen saanut uusia lukijoita, nyt niitä on jo KYMMENEN. Ajattelin että sitten ku mullakin on 10 lukijaa voisin järjestää arvonnan, mitäs sitä sitte keksis... Täytyy palata asiaan myöhemmin. Nyt siihen tunnustukseen, tai niihin 7 asiaan itsestäni.

1. Toinen nimeni on Siviä
2. En syö aamupalaa
3. Myös Laiska voisi olla toinen nimeni.... heh heh
4. Nauran omille jutuilleni
5. Lapsi muutti elämäni
6. Olen kulinaristi
7.Tahdon suklaata, nyt!

Kun on kertonut 7 asiaa itsestään saa tunnustuksen jakaa 15 blogille eteenpäin, kas näin:



Kiitos *marjuska*

4 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta, voi voi kun ehtisin joskus näihin vastailla...mutta yritetään !

    VastaaPoista
  2. Kiitos vierailusta blogissani!
    Sinun blogisi olikin oikein kiva uusi tuttavuus, ihania ompeluksia ja todella kaunis koti. Tykkään kovasti.

    VastaaPoista
  3. Huomasin, että täältähän löytyi minulle tunnustus! Ihana yllätys. Kiitos:)

    VastaaPoista
  4. Heippis Liisa,

    Mä esittelin yhdelle kaverilleni blogias eilen ja bongasin tämän täältä, joka on jostain syystä mennyt ihan ohi, huonon blogitalven takia luultavasti.

    Kiitos ja kumarrus! Täällä sun blogissa on kyllä käytävä säännöllisesti ihailemassa sun taidonnäytteitä!
    Onks sulla muuten saumuri vai millä kaikki nää trikooihanuudet valmistuu?

    VastaaPoista